22 noiembrie 2010

Tag: My Makeup Story

Am primit acest tag de la Mya , careia ii multumesc.

 1. Ce varsta aveai cand ai inceput sa te machiezi? 


Eram prin clasa a Xa cand am folosit pentru prima data un fard de pleoape, il tin minte si acum, era alb si sidefat, si un gloss parca de la Miss Sporty. Dar daca vorbim de machiat ca proces elaborat, ca la carte, asta s-a intamplat abia spre sfarsitul facultatii, poate si mai tarziu, cand am gasit resursele necesare de rabdare sa aplic toate produsele..si mai ales rabdare pentru demachiatul de dupa (care mi se parea o corvoada de-a dreptul dezgustatoare..si nici acum nu agreez prea mult momentul).


2. Cum ai devenit pasionata de make-up? 


E mai greu de explicat. Intr-o perioada mai dificila, am inceput sa petrec timp citind bloguri de make-up&beauty ca metoda de a-mi distrage atentia de la alte probleme, si experimentand cele aflate de pe bloguri am ajuns sa asociez ritualul de machiere cu un moment placut, dedicat in totalitate mie, in care sa ma pot concentra, fie si un timp limitat, asupra a ceva relaxant, nedureros, lipsit de complicatii si probleme ..o gura de aer curat.


3. Care sunt cateva din firmele tale preferate? 


Nu am vreo firma preferata. Am testat si testez in continuare cosmetice de la acele firme pe care buzunarul imi permite sa le cumpar. Am gasit produse pe care pot spune ca le prefer altora, dar fiecare apartine altei firme.


4. Ce inseamna make-up-ul pentru tine?


Hm, cred ca am raspuns deja ceva mai sus :) Este o gura de aer proaspat, un moment pe care mi-l dedic in exclusivitate mie si suntem acolo eu cu mine, invatand sa ne cunoastem , sa comunicam, sa ne placem. Si mai este si o modalitate de a testa sau schimba relatiile mele cu cei din jur. 


5. Daca ai putea sa porti doar 4 produse pe fata, care ar fi acestea?


Fond de ten, creion / fard pentru sprancene, rimel, gloss.


6. Ce-ti place cel mai mult la make-up?



Faptul ca e un factor social discret, subtil, dar extrem de ofertant,provocator, pasibil de a fi citit si interpretat. 
Faptul ca este un indicator al statutului social. Un indicator al relatiei cuiva cu sine, al imaginii de sine, al frustrarilor si complexelor personale, al background-ului cuiva, al mediului in care activeaza, o recunoastere si o expunere a atributelor personale.



7. Care este parerea ta in legatura cu firmele low-end vs. cele high-end


Nu am avut si momentan nu am un buget generos alocat cosmeticelor, asadar nu ma pot lauda ca am folosit produse profesionale. 
In prezent detin produse mass-market de care sunt multumita, dar pot recunoaste fara ipocrizie ca, daca as avea posibilitatea, mi-as achizitiona o serie de produse cosmetice de lux. Poate ca acestea m-ar dezamagi, poate as descoperi ca alte produse mai ieftine le-ar inlocui fara probleme si toata smecheria consta in reclama si ca platesti brandul, nu calitatea, dar atata vreme cat nu am o baza pentru a face aceasta comparatie, nu pot sa fac alta afirmatie. 
Sa nu intelegeti ca spun aici ca ce e ieftin e neaparat prost, am fost incantata de un ELF de 8 lei si dezamagita de un altul de patru ori mai scump.
Dar pot spune, fara falsa modestie, ca in prezent daca imi permit un produs Revlon, nu voi alege unul de la Ruby Rose. In functie de ce-mi va oferi viitorul, poate voi ramane la Revlon, sau poate intr-o zi voi prefera un altul pe care atunci il voi considera superior calitativ si pe mi-l voi permite.


8. Ce sfat ai da unui incepator?


Sa aiba rabdare si optimism. Rabdare sa incerce, sa experimenteze, si optimism sa nu se descurajeze atunci cand ce are pe fata nu seamana deloc cu ce vede intr-o revista sau pe un blog. Toata lumea invata.


9. Ce make-up trend n-ai reusit nicioada sa intelegi?


Cred ca orice make-up trend poate fi inteles atata vreme cat cunosti contextul, viziunea artistului, vestimentatia a carui completare este, s.a.m.d. Cu precizarea ca a intelege nu este egal cu a prelua.


10. Ce crezi despre comunitatea de beauty de pe Youtube/Blogspot? 


E o lume in sine, cu particularitatile si specificul sau, si din acest punct de vedere e fascinanta... ca orice alta subcultura.


Dau mai departe acest tag Cselei , Camelcutzei , lui Sadie , Alexandrei si Arrianei


Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu