19 iunie 2011

Ruj portocaliu neon!! It's mine, baby, mine!

He, he, hee..minunea s-a produs si am gasit un ruj pur orange cum imi doream.


Este vorba de el, chiar de el, Farmasi Maxi Rouge Lipstick nr. 12.
Il strica sideful auriu pe care il contine, din fericire nu foarte vizibil la aplicare, din pacate rezistent, astfel incat atunci cand se sterge rujul, pe buze raman particulele aurii.. 


Pe langa nuanta faina si pretul permisiv - 13 lei - i-am gasit si un aspect negativ: imi usuca buzele destul de tare. 
Cat despre rezistenta sa..e in testari inca.


Cel putin e portocaliu, nu? 


P.S. L-am asortat cu un creion de buze orange de la ADA.







In imagine, cu creionul de buze portocaliu de la Ada.

Asa arata dupa ce m-am spalat pe mana cu sapun, vedeti particulele aurii de care spuneam.

5 comentarii: