17 noiembrie 2010

Fard de pleoape Rimmel Color Rush - Quad Eye Shadow





Rimmel Color Rush
Quad Eye Shadow
 013 Sweet Smoulder


De la stanga la dreapta : aplicate fara primer, aplicate peste primer.


Fard de pleoape Rimmel Color Rush NO 013 Sweet Smoulder
Cantitate: 4g.
Termen de valabilitate: 30 de luni de la deschidere.

Voi incepe scurt si la obiect: nu-mi place.
Si nu imi place deoarece:
  • fardurile sunt prafoase;
  • particulele de sclipici sunt destul de mari si prea vizibile (cel putin pentru gustul meu). Imi plac fardurile sidefate, matasoase, dar acestea arata mai degraba cheap;
  • nu sunt pigmentate;
  • la blenduire culorile se sterg repede, trebuie aplicate mai multe straturi pentru a obtine culori intense, ceea ce incarca pleoapele.
Ce-mi place..hm, nu gasesc aspecte pozitive. 
L-as mai cumpara? Nu. Un "nu" hotarat.
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu