13 noiembrie 2010

Unt de corp Alverde cu ulei de nuca de macadamia si ulei de karite






Cumparat din DM, varianta mini.
Miroase absolut delicios, se absoarbe rapid in piele, care ramane catifelata. Atentie cat aplicati, eu prima data cand l-am folosit m-am infipt in el cu pofta si am luat o cantitate mare, asa ca pielea a ramas unsuroasa ceva mai mult timp, pana s-a absorbit total.
Efectul de hidratare se mentine garantat 8-10 ore (aplicat peste noapte). Iar aroma, ah, aroma..iti lasa gura apa.
Varianta mini (50 ml) este excelenta, ca raport pret-cantitate, pentru a testa produsul daca nu l-ati mai folosit sau pentru a avea la indemana un produs hidratant pentru corp in calatorii, fara a incarca bagajul cu produse voluminoase.
L-as mai cumpara? Da.

Mai puteti gasi review aici .
Enjoy!

Later edit: Un alt review aici.

Un comentariu:

  1. Vai ador si eu acest unt de corp!! :D L-am avut de vreo 3 ori in varianta mini, apoi l-am luat si full-size...e delicios si efect garantat <3

    http://colorspiritattitude.blogspot.ro/
    L

    RăspundețiȘtergere