21 noiembrie 2010

Fond de ten Alverde Kompakt Make-up

Postarea aceasta a fost elaborata in urma intrebarii adresate de Mya din postarea anterioara.

Cumparat din DM. Pret: cred ca in jur de 20 de lei.
Cantitate: 9 g.
Eu am nuanta 020 Honig Gold.

Este ambalat intr-o cutie de dimensiune medie cu 3 compartimente: oglinda, fondul de ten, compartiment pentru depozitarea buretelului aplicator, si burete (pe care eu nu l-am folosit, prefer bureteii mei) , comod de purtat in poseta sau de luat in calatorii.
*poza luata de pe net

Este un fond de ten iluminator, are mici particule stralucitoare mai ales in lumina artificiala, din cate am observat. Nu am mentionat acest aspect la plusuri ori la minusuri deoarece depinde de gustul fiecareia si de momentul zile sau ocazia pentru care e realizat un make-up.

Ce-mi place:
- modul de ambalare practic;
- puterea de acoperire medie spre mare (nu necesita si aplicarea ulterioara a pudrei, ramane la latitudinea fiecareia);
- efectul iluminator;
-rezistenta (medie pentru zonele grase ale tenului meu: nas, frunte);
- parfumul placut ;
- pretul accesibil.

Ce nu-mi place:
- oferta limitata a nuantelor;
- rezistenta scazuta la transfer (am observat ca se ia pe telefon, pe batista, etc.);
- aspectul vascos si artificial daca nu este intins bine sau daca aplic o cantitate mai mare (nu il pot aplica atunci cand ma grabesc, necesita un minimum de timp la dispozitie pentru o aplicare corecta si un rezultat natural la final. Eu il aplic cu un buretel umed, tapotand usor tenul si revenind asupra zonelor care mi se par prea incarcate).






In poza de mai sus sunt vizibile particulele iluminatoare (click pentru a mari)








L-as mai cumpara? Da.

Later edit: Mai puteti gasi reviews la acest produs aici sau aici (pentru cine nu intelege germana, asa ca mine, exista - din fericire :) optiunea de traducere a paginii in engleza sau ce limba va e mai familiara).

6 comentarii:

  1. Multumesc pentru review-ul scurt si concis Kandia.
    Cred ca am sa-l incerc si eu, ptr 20 lei merita si nu am testat niciodata un fond de ten crema.
    Sper sa il gasesc in Constanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere, sper si eu sa il gasesti.
    Aici in Bucuresti, in DM-ul de unde l-am cumparat, am observat ca nu au mai refacut stocul produselor Alverde de cateva luni, nu mai au aproape niciun fdt sau vreo pudra. Poate ai noroc mai mult in Constanta ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. In Constanta avem 2 magazine DM, trebuie sa il gasesc :)

    P.S. Ai un tag de la mine :)
    http://myabeauty.blogspot.com/2010/11/tag-my-makeup-story.html

    RăspundețiȘtergere