31 ianuarie 2011

Baza pentru aplicarea fardului de pleoape de la Manhattan





L-am cumparat din DM, dupa cateva luni in care l-am tot cautat. De atunci, n-am mai observat sa se fi refacut stocul cand am mai ajuns prin DM, asa ca pare sa se gaseasca destul de greu.

Fara alte introduceri...

Ce-mi place:
- fardurile rezista mult timp aplicate peste baza, fara sa se stranga;
- intensifica nuantele fardurilor;
- este necesara o cantitate mica de produs pentru a acoperi in intregime pleoapele, inclusiv aplicand si pe pleoapele inferioare;
- cantitatea de produs este foarte mare, borcanelul este mai "generos" decat al bazei Sephora.

Ce nu-mi place:
- se usuca foarte repede, asa ca daca nu sunt atenta cand il aplic sa ma grabesc, incepe sa se stranga si sa usuce urat, capatand un aspect cakey;
- modul de ambalare: acelasi borcanas de care ma plangeam si in postarea greu, care face neplacuta luarea produsului, intra sub unghii. s.a.m.d. Chiar n-ar strica sa ma mobilizez sa-mi iau o lopatica!
- senzatia de piele care "strange" daca aplic un pic mai mult produs decat cantitatea optima, simt ca-mi usuca pielea. Dar , ca si la alte produse, asta depinde de fiecare ten;
- este sidefat. Nu este un aspect foarte deranjant, dar accentueaza aspectul inestetic atunci cand nu apuc sa-l intind destul de repede si se strange urat pe pleoape;
- termenul de valabilitate vs. cantitatea de produs. Pentru nevoile mele, chiar si daca m-as machia zilnic, nu cred ca l-as putea termina in cele.. 9 luni, parca? de valabilitate  (o sa verific si corectez dc gresesc);
- este greu de gasit.

Pretul..hm, nu mai tin minte, l-am luat la o promotie cu mai multe produse.( Cred ca pretul intreg se invarte in jurul sumei de 30 de lei.)

L-as mai cumpara? Este un produs bunicel care face exact ce promite, tine fardurile la locul lor. Totusi, la cat de greu mi-a fost sa il gasesc, nu prea ma vad cautandu-l atata inca o data dupa ce il termin pe asta (daca il voi termina inainte de a-i depasi termenul de valabilitate, lucru de care ma indoiesc).











Mai puteti gasi review la acest produs aici, aici  , aici sau aici.

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu