12 ianuarie 2011

Lotiune pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5 de la Farmec



Descrierea oficiala o puteti gasi aici .

Folosesc aceasta lotiune de circa doua luni si constat ca unghiile mele, care se rupeau si se exfoliau extrem de repede, au devenit mai rezistente.

Pana de curand o foloseam inainte de aplicarea ojei, dar intentionez sa renunt la oja - macar in weekenduri - si sa o folosesc mai des si cu regularitate, de cand am observat ca are intr-adevar efect.

Trebuie mentionat sa nu o aplicati pe cuticule sau, cum cum recomanda eticheta, sa protejati cuticulele cu crema sau ulei. Eu n-am facut-o, si m-am trezit cu niste dureri / arsuri / usturimi / intepaturi asa de puternice pentru vreo 2 minute, ca simteam ca-mi zvacneste durerea pana in umar. Nu stiu ce contine de are efectul asta, dar si daca as sti, nu m-ar consola cu nimic. Nu mai aplic deloc lotiune in apropierea cuticulelor, prefer sa acopar doar jumatatea superioara a unghiilor.

Dupa aplicare, lotiunea se usuca foarte repede (muuult mai repede decat au tinut durerile acelea de care va spuneam), si pare sa se absoarba complet (sper eu ca se absoarbe, si nu ca se evapora :) ),  nelasand niciun fel de pelicula transparenta.

Nu mai tin minte nici pretul ei, nici de unde am cumparat-o, dar produsele Farmec le-am vazut comercializare in multe locuri : plafare, magazine de cartier, hipermarketurile Cora *, asa ca daca veti doriti sa o achizitionati, cred ca o veti gasi cu usurinta. Si am dat undeva sub 10 lei pe ea, asa ca pretul e unul accesibil.

As mai cumpara-o? Asta sigur, voi achiziona o noua sticluta dupa terminarea acesteia (nu se consuma repede, asa ca raportul pret / cantitate este mai mult decat convenabil, luan in calcul si eficienta produsului).

Enjoy!

* pe site la sectiunea Distributie puteti gasi in josul paginii partererii Farmec (Carrefour, Selgros, Cora, s.a.m.d.)


Later edit: uitandu-ma pe site-ul Farmec mi-am amintit de Gelul de dus 2 in 1 cu Cafea pe care il cumparasem incantata de promisiunea aromei de cafea si mizand pe un efect anticelulitic pe care stiu ca il are zatul de cafea..si de care am fost atat de dezamagita ca l-am abandonat dupa cateva folosiri. Aroma era de orice altceva numai cafea nu, nu mi s-a parut ca ar fi curatat eficient pielea..in concluzie nu i-am gasit nimic pozitiv.

Pe de alta parte, mai offtopic de data asta, am gasit printre produsele Farmec si un produs de curatenie pe care l-am avut si care a fost eficient, il recomand.

M-au facut curioasa demachiantul pentru ochi si buze, crema matifianta si masca astringenta, le-a incercat cineva?


6 comentarii:

  1. Am folosit si eu acesta lotiune timp de 2 ani (nu constant).In prezent, poate datorita mirosului si a faptului ca imi usuca cuticulele, am incetat sa o mai folosesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu de miros nu sunt deranjata, dar pentru cuticule este intr-adevar un blestem :) De curand am cumparat de la un plafar un ulei de la Favisan : "Ulei tratament pentru unghii si cuticule cu vit. A, E, D2",e in testari si momentan imi pun sperantele in el sa imbunatateasca aspectul cuticulelor si sa hidrateze zona..

    RăspundețiȘtergere
  3. Gel Gabrini mov sau bleu e mai bun. Farmec intareste unghia pana o face casanta din pacate.

    Iar in ceea ce priveste restul de prduse, demachiantul BIFAZIC pentru ochi e mana cereasca, insa parca mai bunicel e cel bifazic Balea de la DM. TOTUSI, cel de la Farmec e SUPERB!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tnx, MooNy, m-ai facut curioasa in privinta demachiantului. Pe cel de la Balea il am si eu, dar tot o sa-l testez si pe asta de la Farmec.

    RăspundețiȘtergere
  5. What's up colleagues, its fantastic piece of writing concerning cultureand fully defined, keep it up all the time.

    My site: graduate certificate programs

    RăspundețiȘtergere